fredag 13 juli 2012

I feel good ;)

Åh livet känns verkligen toppen just nu!
Ja har kommit in på högskolan i Skövde, på personal, organisation o ledarskap o det känns underbart! ;););) mitt slit med matten ,bland annat, har en mening! Känns toppen :D

Veckan som kommer bjuder på roligheter, ja kommer berätta allt eftersom, men det känns som om allt går åt rätt håll o ja känner mig alldeles pirrig inombords!

Om det bara kunde komma lite värme o sol också så skulle allt vara perfekt! Men ja såg i tidningen i dag att värmen kommet hit tills nästa helg så då får vi hoppas att de har rätt! Denna sommar har verkligen vart piss ;(

1 kommentar:

Carro sa...

Blir så glad för din skull vännen!! Du kommer kicka ass på högskolan tror jag!! Vare sig jag e där eller inte. Vi ses när jag e hemma igen<3 puss

Skicka en kommentar