måndag 20 juni 2011

Usch för ont i magen..

Jag har så ont i min mage. Till och från i snart 3 års tid har detta hållt på. Den enda gången det egentligen har vart bra är när jag har vart gravid. då har jag kunnat äta vad som helst utan att få ont i magen. Men jag kan ju inte vara gravid hela livet.

Det kvittar vad jag än äter så får jag ont i magen och måste uppsöka toalett. Så som godis, kaffe, kakor, pizza o all fet mat är helt uteslutet......är detta IBS tro? Magen svullnar också upp och man får gaser. Vill helst inte gå till sjukhuset här i Mariestad för de säger bara att det är magkatarr :/

Min mamma har en magmun som står öppen........kan det vara samma med mig?

Nä jag får pröva probimage och se om det är något att ha. Håll tummarna för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar