fredag 19 augusti 2011

Gjort stan!

Idag har jag, mina kära barn, min mamma och systrar gjort stora Mariestad :)
Jag fick två par byxor utav min kära mor. Ett par röda jeans och ett par chinos (!). Kan ni tänka er att jag Erika Gullberg har köpt ett par chinos. För ett par månader sedan skulle jag inte ens ta på mig ett par sådana byxor om jag fick en miljon  för jag tyckte de var så fula   ( fast i närmare eftertanke så skulle jag nog ta på mig vad som helst för en miljon :P ). Men....jag tycker de är riktigt snygga faktiskt. Det var när jag såg min älskade vän Karolina bära ett par sådana som jag ändrade mig. Nä det är riktigt snyggt med chinos måste jag säga.

Och ett par röda jeans skulle jag heller inte ta på mig för ett par månader sedan....jag vet inte vad som har hänt med mig?! :) Roligt att förnya sig lite.

Och på tal om att förnya sig, i dag var jag och Karolina inne på Självfallet och gjorde en intresseanmälan till att vara hårmodell inför höstens färger och frisyrer. De får testa vad de vill på mig, jag är inte så känslig. Det växer ju ut igen! Ska bli kul att se om de vill ha med en.

Nä nu ska jag göra mig en kopp kaffe och mysa ner mig framför tv:n! Riktigt höstväder idag, mysigt. Kanske ska passa på att tända lite ljus med, öka på mysfaktorn lite :)

Ha det bra!
Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar