torsdag 4 augusti 2011

Olika stadier i livet!

I förmiddags var min kära klasskompis ifrån gymnasiet här, Frida Hjalmarsson. Det var ett kärt återseende måste jag säga. Vi pratade mycket om vad som har hänt i våra liv och även om det förflutna vi har haft ihop.

Vi kom in på hur olika våra liv är. Hon är utbildad polis och bor i Stockholm. Jag är mammaledig med två barn. Det är roligt att se hur olika ens liv kan vara. Vi är lika gamla men har valt olika vägar i livet.......

Gud gymnasiet......vilken härlig tid det var. Jag längtar banne mig tillbaka. Våran klass var fylld med 9 olika individer med olika personligheter. Härliga personligheter!!! Vad man har glidit ifrån varandra. Vissa läste vidare och satsade på karriären. Medan andra började jobba direkt och bilda familj. Bara så ni vet OP klassen 2002-2005.....jag saknar er!!!!

Frida och Linda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar