tisdag 5 juni 2012

Ja, jag är lycklig! Ja, jag är lycklig...

Jag är så otroligt lycklig i dag så det inte är sant! Jag skulle kunna gråta av lycka!

Jag Erika Gullberg har klarat av kursen matte b! Jag Erika Gullberg fick godkänt på nationella provet i matte b med god marginal!
Detta är min väg till högskolan ;)

I kväll ska jag o Bengt fira genom att gå på bio ;) vi ska se Prometheus i 3D! Så får vi se om den är bra! Ja hade velat sett dark shadows med Johnny Depp men den gick inte i stan ;(

O på lördag ska ja fira igen med några tjejkompisar! Vi ska till Mumma, det ska bli skoj!

Ja, jag är lycklig! Ja, jag är lycklig! Ja, jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag! ;););)

3 kommentarer:

Alexzandraek sa...

GRATTIS!! fast jag visste att du skulle klara det :-) kram!!

Carro sa...

Grattis goding! Du e bäst!! <3

Erika sa...

Tack mina älskade vänner <3

Skicka en kommentar