fredag 2 december 2011

Min vardag!

Då var jag tillaka igen då :) Känner att jag behöver skriva av mig ibland.....

Åh snart ska jag börja läsa på komvux, känns jäkligt bra måste jag säga! Ska läsa matte B (känns mindre bra), samhäll B och försöka läsa upp tre vårdämnen. Sen ska jag söka till sjuksköterskeprogrammet i Skövde :) Så detta innebär att Bengt ska vara hemma i vår, nyttigt för honom o barnen tror jag. Men han har väl planerat att jobba några dagar i veckan om det är möjligt.

I morgon ska vi baka pepparkakor med mormor, som jag har längtat. Och jag längtar något fruktansvärt efter julskinka, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det :)

Idag blir det mys med mina hjärtan :) Mina älskade barn, vad vore jag utan dom??? Ingenting!!!

De förgyller min vardag med skratt, lek, glädje o bus. Och lite trots ibland :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar