tisdag 20 december 2011

I feel good......!!

Idag känns livet sådär underbart, det riktigt bubblar inom mig :) Det är snart JUL! Är det julkänsla jag har tro?? Har den äntligen infunnit sig?! Jag vet inte, men underbart känns det i alla fall!

Idag har det inte hänt så mycket.....andra veckan i rad som Adam är hemma ifrån dagis pga att det går maginfluensa där och det vill vi INTE ha! Tur att jag har den turen att jag är mamma-ledig så Adam kan vara hemma. MEN han behöver aktiveras grymt mycket den pojken, har nog inte träffat något annat barn med den energin han har. Det blev i alla fall en tur till lekplatsen med Frida, Loke o Malte så vi fick lite frisk luft!

I morgon kommer Alexandra med sina barn Sam o Linnéa o Emelie o Sanna kommer också en sväng så dagen kommer nog rulla på bra :)

Ha det bra!

Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar