torsdag 29 december 2011

Förväntningar......

Fattar inte att veckorna går så otroligt fort! Snart är det 2012, ett nytt år med nya utmaningar :) Tycker inte det var längesedan Linda föddes o hon är ju för sjutton gubbar snart 9 månader??!!!!

Våran jul firades med våran kära släkt. Först blev det julklappsöppning här hemma sen for vi iväg till mamma i Lyrsta och sen till Ingemar o Anneli på kvällen. På juldagen bar det iväg till Lyrsta igen, men till Peter o Ankie denna gång. Och på annandagen kom min pappa, hans fru och farmor o farfar hem till oss. Full rulle :)

Denna vecka har ju gått i rasande fart, i tisdags var jag hos Alexandra och la en nyårs make-up, jag ville prova på att sota mina ögon och resultatet blev väldigt bra måste jag säga. Sen fotades jag också, till Alexandras portfolio.

Idag har vi vart hos Emelie, Mathias o Sanna en sväng så Adam fick leka av sig lite. Och bytte lite julklappar i klart  :)

På nyår ska vi vara hemma, bara umgås våran lilla familj <3 Det kan vara mysigt det också. Vi får väl se vad vi ska hitta på att äta, har inte bestämt det ännu!

Nä nu blir det nog sängen!

Ta hand om varandra!

Kram Erika


Mina Hjärtan!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar