lördag 17 december 2011

Gräsänka

Idag har vi julpyntat, så himla mysigt att få ta fram alla tomtar och att klä granen. När jag hade klätt granen så tyckte jag liksom att det fattades något........ljusen!!! Hur smart kan man vara? Glömma det viktigaste :)

Sen på eftermiddagen åkte vi hem och firade Angelica som har fyllt 20 år, rena ungdomen :)
Och nu sitter jag här i min ensamhet då Bengt är iväg med grabbarna och badar tunna hos Mathias, som för övrigt fyller 27 år i morgon!

Det är ganska skönt med sådana här kvällar då man får vara lite för sig själv, barnen sover och man kan titta på vad man vill på tv. Men att gå o lägga sig själv sen är inget roligt. Jag är inte mörkrädd eller så men det är ändå en trygghet att veta att Bengt ligger o sussar bredvid. Vi får väl hoppas att han kommer hem i någolunda tid. det gör han aldrig men man kan ju hoppas...haha!!

I morgon så ska mamma ha en hudvårdsklass, min kära vän Alexandra håller i den! Det ska bli skoj. Och sen är det banne mig inte långt kvar till jul! Det är sjukt vad fort det har gått!!

Nä nu ska jag nog sätta på en film, Twilight, hehe....det blir det alltid om jag får bestämma :)

Ha det gott!
Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar