måndag 16 januari 2012

Nu är jag igång!!

Nu är jag igång med pluggandet på komvux :) Andra veckan nu och idag startar matte b :/ den måste jag klara för att kunna söka till sjuksköterskeutbildningen.....kämpa, kämpa, kämpa!!! Jag läser även samhäll b och tre vårdämnen som jag ska försöka att läsa upp. Jag vet att jag måste koncentrera mig på matten men jag är sådan som person att jag vill göra ALLT mitt bästa för att även få bra betyg i de andra ämnen. Vårdämnena läser jag på flex vilket innebär att jag studerar hemma, då gäller det att ha självdiciplin! Samtidigt försöker vi att Bengt ska kunna jobba så mycket som möjligt så att vi får en bra inkomst och så vi sparar föräldradagar så jag kan vara mammledig i sommar då Linda börjar dagis i höst! Så det är inte bara bara :) Men jag SKA fixa detta!!

En annan sak som jag bara måste rekommendera är hudvårdsmärket Mary Kay!! Produkterna är helt underbara och gör verkligen mirakel på din hud! Jag har ingen problemhud men har vart väldigt torr speciellt denna årstid. Sen jag började använda grunden med rengöring och återfuktning så tog det 3 dagar sen var jag inte torr längre :) Jag har alltid vart anti mot hudvårdsprodukter och smink, inte använt någonting. Sen berättade min kära vän Alexandra Ek om att hon hade börjat som hudvårdskonsult igen och undrade om jag ville ha en klass......sen var jag i princip fast :)

Så jag rekommenderar verkligen Mary Kay, och produkterna räcker länge ca 6 månader.

Nä nu ska jag underhålla min lilla dotter!

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar