onsdag 4 januari 2012

Ungar :)

I natt har det inte vart skoj......Linda har sovit men en liten Adam har hållt oss vaken halva natten. Han kunde inte sova. Han gick o la sig tidigt igår, vid kvart i sju somnade han så förmodligen är det därför han inte kunnat sova. Men det tar på en när man inte får sova, får kanske ta en power nap när Linda sover efter maten sen :)

Nu är vi tillbaka i vardagen igen med dagis o jobb för mannen. Skönt säger ja, då man får lite struktur på dagarna igen. Visst är det skönt när alla i familjen är lediga o det inte är så noga med alla tider på dygnet, men man mår bäst när det är rutiner på dagarna igen!

I veckan som är nu ska jag bara njuta över att vara med mina barn :) För nästa vecka startar skolan igång o då får jag en hel del att pyssla med. Vet ju inte riktigt hur mycket eller lite jag kommer att vara i skolan, men det ska bli spännande, jag är verkligen förväntansfull!!

Sen måste jag bara rekommendera en serie.......The Vampire Diaries!!!!! Kolla på den....såååå bra!!! Min kära vän Carolina lånade ut denna serie till mig, då vi båda är helt fast i Twilight filmerna, och hon tyckte att denna serie skulle tilltala mig då den också handlar om vampyrer :) Jag kan säga att både jag o Bengt är fast i denna serie. Och Stefan är såååå snygg....hehe :)  ( fast Bengt tycker nog att Elena är finare : P )Varje dag längtar jag till kvällen så vi kan fortsätta att titta på serien :) Helt fast....jajamensan :)

Ha det gott!

Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar