torsdag 24 maj 2012

Aldrig kan hålla tyst!

Usch jag är en sådan där människa som aldrig kan hålla tyst om vad jag tycker, känner o tänker o det är inte alltid bra kan jag säga :(
Jag försöker verkligen intala mig själv att jag inte bryr mig, att ensam är stark, men ändå går mina tankar till detta bekymmer, problem, det som plågar mig!
Jag kan inte skriva ut vad det är som bekymrar mig och gör mig enormt jätteledsen,  för jag vet inte vilka som läser detta!

Åh jag önskar verkligen att jag kunna svälja och gå vidare bara, vända ryggen till o inte bry mig!
det kanske går om jag fortsätter att intala mig själv att jag verkligen inte bryr mig!
Tyvärr brukar det alltid sluta med att jag får ta upp bekymret, det som irriterar mig eller gör mig ledsen o det får mig att känna att jag alltid får ställa allt till rätta trots att det kanske inte är jag som har gjort fel!
Och jag vill verkligen inte det denna gång! :(

Jag tror att jag ska sysselsätta mig med annat så kanske man inte tänker på det.
det som irriterar mig mest är att det förmodligen bara är jag som tänker på detta o att det inte alls berör de andra :/

Fan vad jag önskar att jag hade en helt annan personlighet i bland, det känns som om det skulle vara lättare då!

Så nu har jag fått skriva av mig lite så får vi hoppas att jag sväljer detta och mår som vanligt i morgon igen :)

1 kommentar:

Alexzandraek sa...

Låter tufft :-( men jag vet att du är positivt lagd och du ÄR stark!

Skicka en kommentar