lördag 16 juli 2011

Dags att ta tag i bilringarna..

Nä nu har jag bestämt mig! Nu är det dags att börja träna. Kommer jag bara igång med träning så vet jag att jag kommer må mycket bättre och att magen säkert också kommer att fixa sig.

Det värsta är ju att det är så in i bomben dyrt att träna på ett gym. Så jag tänker köra på "tant-gympa" = Friskis och svettis :) Det är precis lika bra träning som ett pass på tex. Korpen. Dessutom så är det pass två gånger i veckan nere på Holmen nu på sommaren, gratis :) Visst vem som helst kan ju komma förbi och titta på en men det skiter ja i!

Mitt mål är att träna minst 2 ggr i veckan i alla fall. Sen får vi väl se om det går att hålla det, måste ju först och främst ta hand om barnen. Blir ju lite lättare sen också att träna när jag inte ammar, då Linda inte är lika beroende av mig!

För övrigt denna lördagskväll så är jag gräsänka.....Bengt är och spelar poker med de andra grabbarna. Han skrev ett sms nyss att han kommer hem snart. "Snart" har han och jag olika uppfattningar om. Jag tycker att snart är inom en halvtimma, medan snart för honom kan vara 3 timmar! Han är rolig den karln :)

Nä nu blir det allt sängen, barnen sover sen en tid tillbaka!

Ha en trevlig helg!
Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar