torsdag 21 juli 2011

Upp och nervänd tid på dygnet..

Alltså vad bekväm man blir när hela familjen är lediga samtidigt. Det är lätt att det blir sena kvällar och långa sovmorgnar. I går gick jag och la mig klockan ett......så sent brukar det inte bli men tolv blir det oftast.
Jag måste bara tillägga att igår kollade jag på Water for elephants med Robert Pattinsson och Reese Witherspoon, jag säger bara TITTA PÅ DEN!!! Helt underbar bra film!! Och Robert Pattinson är om möjligt ännu snyggare i denna film än vad han är i Twilight filmerna.

Tillbaka till ämnet.......jo sen så sover mina gosebarn till nio, tio på morgonen. Och jag och lillan fick sova till tolv!!! Så att man kommer i säng i tid i dag kan man ju glömma :p Detta är jätteskönt, MEN det kommer inte bli lika roligt när man kommer tillbaka till vardagen sen. Då kommer det bli tufft om vi fortsätter så här :)

Men, men har man semester så har man :)

Ha det bra!
Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar