onsdag 13 juli 2011

Utbildning...

Åhh vad jag vill läsa till sjuksköterska! Det är det jag vill jobba med. Jag har funderat på detta väldigt länge, i flera år.
Men, det finns alltid ett men, jag måste läsa på Komvux för jag har inte matte B. Jag är verkligen urkass på matte. Finns nog ingen som är så dålig som jag.....Men om nu möjligheten finns att jag kan läsa till sjuksköterska så kommer jag verkligen satsa allt för att klara av matten!

Åhh jag vill verkligen! Det som avgör är hur mycket jag kommer att få ut i pengar varje månad i från csn, alltså hur mycket månadsinkomsten blir med bidrag och lån. Vi klarar oss inte på mindre än vad vi har nu......jag hoppas, hoppas, hoppas att detta kommer att fixa sig. Sjuksköterska är verkligen drömyrket för mig!!!

Men, men den som lever får se!

Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar