torsdag 14 juli 2011

PSD.

Usch sitter och läser på nätet om PSD, plötslig spädbarnsdöd. Varför sitter jag och läser om det? Det gör mig bara så sjukt orolig. Jag trodde att det bara gällde första året, men nej......det finns barn som är mellan 2-4 år som också har dött i PSD!!!! Hur sjutton ska jag våga sova? Sen läste jag om att det är vanligast mellan 3-4 månaders ålder, Linda är ju för sjutton 3 månader nu!

Jag har redan vart inne hos både Adam och Linda 2 ggr på 15 min för att kolla så de andas. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till om det skulle hända dom. Jag vill inte ens tänka tanken!!! Kan inte tänka mig ett liv utan någon av dem.....


Dom är mitt allt och är de vackraste på denna jord! Finns inte ord för hur mycket jag älskar dom! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar