torsdag 28 juli 2011

Jag är på gång...

Nu jäklar anamma är jag i gång med träningen och det känns SUPER!! Denna veckan har jag o Frida kört två pass. Jag hoppas att vi verkligen kommer att fortsätta nu. Sen i höst/vinter när träningen blir inomhus så funderar jag på att kör ett danspass också. Har sett att de har afrikansk dans......jag har noll koordination, men wtf jag bjuder på mig själv :)

I går var vi på Borås djurpark med familjen Ekeroth/Johansson, det uppskattades verkligen av de två stora barnen. Bra väder hade vi också.

För övrigt så håller vi fortfarande på i trädgården. Nu är träd och buskar borta, jord ligger på plats, gräsfrö är utströdda och nu är det bara staketet som ska snickras ihop och sedan upp. Det kommer bli perfekt detta.

Nä, nu ska jag hoppas in i duschen sen blir det nog en film med hjärtat!

Ha det bra!

Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar